Kigyulladt egy szerelvény a szentendrei HÉV-en
A Szentlélek tér és a Batthyány tér között nem közlekedik a H5-ös HÉV.
A Szentlélek tér és a Batthyány tér között nem közlekedik a H5-ös HÉV.
Hiába utaznak a szentendrei vonalon naponta 116 ezren, a reggeli csúcsidőből is maradnak ki járatok.
Föld alá szeretné vitetni a HÉV-et Soroksár, mert már most is zavarónak tartják a felszíni nyomvonalat. Ennek érdekében akár meg is vétózzák a vonal tervezett felújítását.
A szentendrei HÉV 5-ös metróra való átnevezése a legtökéletesebben mutatta meg, mi zajlik a színfalak mögött: több száz milliárd forint elköltésén megy a vita, nem mindegy ugyanis, melyik HÉV-et fejlesztenék, és mivé. Az infrastruktúra felfejlesztésére még, úgy tűnik, lesz is pénz, annál nagyobb kérdés, hogy miből cserélnék le a 98 HÉV-szerelvényt.
Az esetről a Pesten hallottam Facebook-csoportban számolt be egy szemtanú. Azt írta, hogy egy nő néhány éves és még babakocsis gyerekével próbált felszállni a szentendrei Pannóniatelep HÉV-állomásra 8 óra 7 perckor érkező, Budapest felé tartó szerelvényre.
Ritkán látni olyan sorompómeghibásodást, melyet ma a kora reggeli órákban rögzítettek a szentendrei HÉV vonalán.
Az Iho.hu szerint kedd reggel olyan motorvonatot küldtek a ráckevei vonalra, amelyen nem volt megfelelő utastájékoztatás, és műszaki hiba miatt reggel le is állt.
A villamospótló busz és a metrópótló villamos után újnak nevezhető pótlójármű jelenhet meg a főváros tömegközlekedésében: a ráckevei HÉV vonalán pénteken HÉV-pótló vonat is jár majd, igaz, egyelőre utasok nélkül, tesztjelleggel.
Összehangolják a HÉV-ek éjszakai közlekedését a metrókéval.
A többnyelvű elköszönő feliratra odafigyeltek, a tényleges akadálymentesítésre már kevésbé a szentedrei HÉV-aluljáró felújításánál – derül ki a Magyar Kétfarkú Kutya Párt videójából.